+45 58 53 14 14 schiffs@schiffs.dk

Kontakt os allerede i dag

Vores klinik ligger her:

Schiffs
Smedegade 2A
4200 Slagelse
Telefon: +45 58 53 14 14
E-mail: schiffs@schiffs.dk

Schiffs Smedegade 2A, 4200 Slagelse tlf 58531414

Schiffs

Smedegade 2A, 4200 Slagelse, Danmark

Udtalelser fra tilfredse patienter

Fantastisk tandlæge "som at finde en nål i en høstak"

Måtte skifte tandlæge da jeg ikke kunne klare trapperne til 2. sal. Det var et meget svært valg- da jeg var meget glad for den tandlæge jeg havde. Natasha Stengade blev min nye tandlæge og ved første besøg følte jeg mig helt tryg og i gode hænder. Glæder mig frem over at komme til tandlægen igen.

– Lone liechti

Meget anbefalelsesværdig

Jeg er mere end yderst tilfreds med behandlingen hos Schiffs.
Så stor imødekommenhed skal man lede længe efter, lige fra første opkald, til man kommer ind af døren og igen forlader klinikken… Det er betydningsfuldt tandlægeskræk eller ej. Når det er sagt, så synes jeg faktisk også at deres priser er tilforladelige 😉
Kan kun anbefale Schiffs Tandlæge Klinik..!

– Ulla LivsMestring

Tryg ved behandling

Det vigtigste, når man har tandlægeskræk, er, en tryg behandling, hvor der tages tid til behandling af patienten (både information og selve behandlingen), hvad enten det drejer sig om et rutinepræget tandlægetjek, skift af fyldninger, rodbehandlinger, rodspidsamputation, paradentose, etc.
Schiffs tandlægeklinik har været meget professionelle ved mine besøg, og især den seneste, hvor jeg skulle have foretaget en rodspidsamputation.
Jeg var hunderæd for det jeg skulle igennem, men Søren, som udførte operationen var meget professionel, og gjorde det til en oplevelse, hvor jeg følte mig tryg og smertefri.
Ved de mere rutinepræget behandlinger har jeg oplevet ventetid, hvilket ikke er helt optimalt. Priserne er forholdsvis “normale”, måske lidt høje, men at gå til tandlægen er jo ikke ligefrem den billigste fornøjelse. For mig er det vigtigste, at jeg er tryg ved min tandlæge, at behandlingen viser sig at være reel og nødvendig, at behandlingen er smertefri og at jeg bliver behandlet af de dygtigste på området.

Susanne

Kvalitet, oplysning, tryghed og forståelse for alle pengene

Det er DYRT at gå til tandlægen, når man er på SU. Ud over at være dyrt kan det også være vanvittigt smertefuldt, angstprovokerende og i øvrigt en frygtelig oplevelse på alle tænkelige måder. Det er en bitter erfaring mange har gjort, inklusive mig selv, og jeg er blevet tudet ørerne fulde af alverdens rædsler, man kan risikere at skulle gennemleve hos tandlægen. En enkelt af de beretninger medførte for mit vedkommende, at jeg i alle mine ungdomsår har gruet for dagen, hvor jeg eventuelt selv skulle have fjernet mine visdomstænder.
Alligevel er det, af flere grunde, nødvendigt at gå til tandlægen med jævne mellemrum. Og der er det bare en enorm lettelse for mig at vide, at jeg nu har en tandlæge, hvor den eneste smerte og det eneste ubehag jeg mærker er, når regningen skal betales – men sådan vil det være for en SU-modtager, uanset hvilken tandlæge man går til. Og selv hvad økonomien angår, er jeg langt mindre ked af at investere i tandlægebehandlinger hér, end jeg har været hos andre tandlæger. Hér får du kvalitet, oplysning, tryghed og forståelse for alle pengene 🙂 Hos Schiffs arbejder et hold af fantastisk dygtige, sympatiske mennesker, som gør sig umage for, at oplevelsen hos tandlægen bliver så god som overhovedet muligt. Det sætter jeg stor pris på, og min vurdering er, at det er lykkes dem ét hundrede procent at opnå. Jeg vil varmt og helt uden forbehold anbefale Schiffs tandlægeklinik til andre.

Anna Nicole Kürstein Arpe

- når tandlægeangst bliver forstået, og respekteret.....

jeg har haft 3 behandlinger hos Schiffts inden for en lille uge. Jeg har altid haft tandlægeangst. Hos Schiffs oplevede jeg at blive taget alvorligt, fordi min frygt blev forstået og accepteret. Inden behandlingerne overhovedet kom i gang, blev alting nøje forklaret, og beskrevet for mig. Det blev gjort i en behagelig og varm tone.Der var ingen stress, ingen uro , og intet hastværk, alt var på mine præmisser. Da selve behanlingen gik igang var Simon meget forsigtig , fortalte alt hvad han gjorde, og kunne også læse mit kropssprog, og dermed give mig pauser undervejs. Næste gang jeg skal op til Schiffs er det Søren der skal behandle mig, så Simon sørgede for at han lige kom ind og hilste på – også dette var et behageligt møde, og gør at angsten for næste behandling er meget mindre. Endelig er jeg “landet” hos en tandlæge hvor jeg har lyst til at komme regelmæssigt. TAK

Pouline Prip