+45 58 53 14 14 schiffs@schiffs.dk

Tandlægeskræk

Mange patienter er utrygge ved at gå til tandlægen. Derfor lægger vi vægt på at tilbyde en omsorgsfuld og tryg behandling.

Fortæl os, hvordan du har det, når du bestiller tid, så kan vi tage hensyn til dig, så du får en god oplevelse.

Halvdelen af danskerne har tandlægeskræk. Det faktum tænkte tandlæge Søren Schiff ind, da han startede sin klinik. Ved at låne elementer og ideer fra spa-koncepter har han skabt en tandlægeklinik, hvor det skal være rart at gå til tandlæge.

Filmen er produceret af Jyske Bank TV.

Tryg ved behandling
Det vigtigste, når man har tandlægeskræk, er, en tryg behandling, hvor der tages tid til behandling af patienten (både information og selve behandlingen), hvad enten det drejer sig om et rutinepræget tandlægetjek, skift af fyldninger, rodbehandlinger, rodspidsamputation, paradentose, etc.

Schiffs tandlægeklinik har været meget professionelle ved mine besøg, og især den seneste, hvor jeg skulle have foretaget en rodspidsamputation.

Jeg var hunderæd for det jeg skulle igennem, men Søren, som udførte operationen var meget professionel, og gjorde det til en oplevelse, hvor jeg følte mig tryg og smertefri.

Ved de mere rutinepræget behandlinger har jeg oplevet ventetid, hvilket ikke er helt optimalt. Priserne er forholdsvis “normale”, måske lidt høje, men at gå til tandlægen er jo ikke ligefrem den billigste fornøjelse. For mig er det vigtigste, at jeg er tryg ved min tandlæge, at behandlingen viser sig at være reel og nødvendig, at behandlingen er smertefri og at jeg bliver behandlet af de dygtigste på området.

Susanne